باربری تریلی مشهد

باربری تریلی مشهد

باربری تریلی مشهد

فهرست

کلانشهر مشهد به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای ایران شناخته شده است. در این شهر شغل‌های متعددی وجود دارد. باربری یکی از شغل‌های پر درآمد در مشهد است. این کار می‌تواند به صورت درون شهری یا برون شهری انجام شود.

حمل و نقل وسایل مختلف اعم از بارهای عمده، خرده بار و اثاثیه منزل در شهر مشهد به دلیل وسعت بالا به وسیله ماشین‌های حمل و نقل سنگین از جمله تریلی انجام می‌شود.

وسیله ای ایمن با ظرفیت بالا. دقت داشته باشید به منظور بارگیری استاندارد، حفظ ایمنی بار در طول سفر و تخلیه اصولی این کار باید توسط شرکت بهترین باربری تریلی مشهد صورت گیرد. در ادامه شما را با انواع تریلی آشنا می‌کنیم.

خدمات بهترین باربری تریلی مشهد

خدمات یک باربری خوب

مدیران بار به عنوان معتبرترین شرکت حمل و نقل درون شهری و برون شهری در خصوص باربری تریلی مشهد دارای خدمات زیر است:

  1. استفاده از رانندگان خبره و با تجربه
  2. صدور بارنامه معتبر
  3. حمل بار ترافیکی
  4. بیمه کردن محموله
  5. دارای مجوز راهداری
  6. مشاوره پیش از اعزام ماشین باربری
  7. اعمال قیمت مناسب
  8. بسته بندی و چیدمان اصولی
  9. حفظ امنیت بار 
  10. تخلیه استاندارد
  11. خدمات شبانه روزی

به منظور اطلاع از قیمت باربری مشهد به شهرستان توسط مدیران بار خراسان به این صفحه مراجعه نمایید.

معرفی بهترین تریلی‌ها

تریلی به عنوان یکی از بهترین خودروهای باربری به منظور جابجایی بارهای حجیم و سنگین است. تریلی انواع مختلفی داشته که هر یک ظرفیت محدودی به منظور حمل بار دارند. انواع تریلی عبارتند از:

  • تریلی کفی
  • تریلی بغل دار
  • تریلی کمر شکن
  • تریلی ترانزیت
باربری تریلی مشهد(تریلی کفی)

۱.تریلی کفی

خودرویی مناسب برای حمل بارهایی سنگین و نامنظم همچون ماشین آلات سنگین، دستگاه‌های راه سازی و مصالح ساختمانی فولادی و بتنی به صورت فله.

تخلیه بار با تریلی کفی به دلیل باز بودن قسمت بار بسیار آسان است. بارگیری در این ماشین باربری می‌تواند از کنار یا بالای خودرو صورت گیرد. حداکثر سقف مجاز حمل بار با تریلی کفی ۹۶ تن است.

تریلی کفی مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی نامساعد دارد. کفی این تریلی از چند لایه چوب ضد آب ساخته شده است

باربری تریلی مشهد(تریلی بغل دار)

۲.تریلی بغلدار

تریلی لبه دار از نظر ظاهری شباهت زیادی به تریلی کفی دارد. با این تفاوت که لبه‌های برجسته موجود در این ماشین باربری از سر خوردن محموله در حین حمل بار جلوگیری می‌کند.

این وسیله بیشتر برای جابجایی بارهایی مانند سرویس مبلمان، وسایل الکترونیکی مانند تلویزیون، اقلام بسته بندی شده، محصولات زراعی، لوازم خانگی مانند یخچال فریزر و یا بشکه‌های استاندارد کاربرد دارد.

کاربرد دیگر لبه تریلی محافظت از بار در برابر بارش باران و برف است. ظرفیت تریلی بغلدار یا لبه دار برای جابجایی بار حدود ۴۰ تن است.

 

باربری تریلی مشهد(تریلی کمرشکن)

۳.تریلی کمرشکن

عمدتا حمل محصولات صنایع و معادن فوق سنگین توسط تریلی کمرشکن صورت می‌گیرد. خودرویی با ۴ چرخ مجزا در قسمت حمل بار. 

انواع تریلی کمرشکن در ایران با دو محور، سه محور، ۴ محور و ۱۱ محور وجود دارد. عرض تریلی کمرشکن از تریلی کفی بیشتر و ارتفاع آن کمتر است.

باربری تریلی مشهد(تریلی ترانزیت)

۴.تریلی ترانزیت

تریلی ترانزیت نیز مجاز به حمل بارهایی با وزن بیشتر از ۲۰ نیست. عتیقه جات و محموله‌های صادراتی مهمترین بارهای جابجاشده با تریلی ترانزیت است.

این ماشین حمل بار که به آن تریلی چادری هم گفته می‌شود، با طراحی منحصر به فردی که دارد سبب بارگیری و تخلیه آسان شده و محموله را در برابر عوامل محیطی مصون می‌دارد.

 

برای آشنایی با نحوه باربری مشهد به تهران کلیک نمایید.

کرایه باربری تریلی مشهد

تعرفه باربری تریلی در شهر مشهد به عواملی همچون نوع بار، وزن بار، حجم بار، مسافت، زمان حرکت، نوع بسته بندی و چیدمان، سوخت مصرفی، دستمزد کارگران و شرایط جوی بستگی دارد.

لازم به ذکر است بیمه کردن محموله بر قیمت هزینه باربری تریلی می‌افزاید. جهت استعلام دقیق تعرفه بار از مشهد به شهرهای دیگر با تریلی و سایر ماشین‌های باربری به این لینک مراجعه نمایید.

تریلی وسیله ای مناسب حمل بارهای حجیم و سنگین از جمله ماشین آلات، آهن آلات و لوازم خانگی است. 

تریلی از نظر ظرفیت به تریلی کمرشکن، تریلی کفی، تریلی ترانزیت و تریلی بغلدار دسته بندی می‌شود.

هزینه حمل بار با تریلی در مشهد با توجه به مسافت طی شده، وزن و حجم بار و نوع بار متفاوت است. مدیران بار خراسان بهترین شرکت باربری تریلی مشهد با ارزانترین قیمت است.

مدیران بار بهترین شرکت باربری تریلی مشهد

مدیران بار باربری با تریلی از مشهد به سراسر کشور

بی شک مدیران بار خراسان یکی از پرطرفدارترین شرکت‌های باربری مشهد است. 

این تیم مجرب که در پایانه بار طرق دارد، انواع بارها را با دقت کافی بارگیری کرده و در زمان تعیین شده در صحت و سلامت به مشتری تحویل می‌دهد. 

استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا و بیمه مرسولات از دیگر خصوصیات بارز مدیران بار در خصوص باربری تریلی است.

سوالات متداول

سوالت رو پیدا نکردی ؟

همکاران ما اماده راهنمایی شما هستن 

بهترین شرکت باربری تریلی مشهد در کجا واقع شده است؟

پایانه بار طرق، غرفه B8

نوعی قرارداد بین شرکت حمل و نقل و شرکت بیمه که در قبال مبلغی پول از طرف شرکت باربری، تمامی بار مشتری بیمه شده و در صورت از دست رفتن محموله، شرکت بیمه تمام خسارت وارد شده را به مشتری پرداخت می‌کند.

بله، جابجایی بارهای حساس مانند پیانو و گاو صندوق بوسیله شرکت مدیران بار امکان پذیر است. برای کسب اطلاع بیشتر با شماره ۰۵۱۳۳۳۸۳۰۲۳ تماس حاصل نمایید.

۱.۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *