باربری مشهد به اهواز

باربری مشهد به اهواز

باربری مشهد به اهواز

فهرست

بهترین باربری مشهد به اهواز 

مدیران بار بهترین باربری مشهد می باشد که بیشتر از یک دهه در زمینه حمل بار فعالیت می کند. این دفتر باربری به دلیل سرویس‌های عالی، امنیت بار، بسته‌بندی با کیفیت، سرعت و دقت در انجام حمل و نقل و همچنین قیمت‌های رقابتی، به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های باربری شناخته شده است. اگر قصد دارید که بار خود را به هریک از نقاط کشور ارسال نمایید، کافیست با شماره های شرکت مدیران بار تماس گرفته تا  کارشناسان ما به شما مشاوره تخصصی در این زمینه ارائه دهند.

تعرفه حمل بار از مشهد به اهواز

  1. خاور: ۴۲,۷۹۵,۰۰۰
  2. ۹۱۱: ۵۳,۴۶۰,۰۰۰
  3. کامیون تک: ۷۱,۰۱۰,۰۰۰
  4. کامیون دهچرخ:۱۰۶,۹۲۰,۰۰۰
  5. تریلی:۱۵۶,۶۰۰,۰۰۰
شهرهای مورد پوشش در اطراف اهواز

شهرهای مورد پوشش در اطراف اهواز

  1. آبادان
  2. خرمشهر
  3. شوشتر
  4. سوسنگرد
  5. دزفول
  6. بهبهان
  7. ماهشهر
  8. شوشتر
  9. مسجد سلیمان
تماس یا مراجعه به شرکت باربری و بررسی بار

مراحل حمل بار از شهر به مشهد به اهواز

مرحله اول : تماس یا مراجعه به شرکت باربری و بررسی بار 

شما می توانید با مراجعه حضوری به  دفتر باربری یا تماس تلفنی با کارشناسان شرکت صحبت کرده و اطلاعات لازم را درباره بررسی وضعیت بار دریافت کنید. قبل از تماس یا مراجعه به شرکت باربری، بهتر است اطلاعاتی که نیاز دارید را به دقت بررسی کرده و سوالات و مشکلات خود را به صورت دقیق و واضح  به کارشناسان شرکت باربری اعلام کنید. یکی از مواردی که باید دقت کنید این مسئله است که شرکت باربری باید از نظر قانونی مجاز باشد و دارای مجوزهای لازم برای فعالیت در این زمینه  را داشته باشد.

مرحله دوم : انتخاب وسیله باری

برای حمل بارهای مختلف، باید وسیله باری مناسب را  با توجه به مواردی  مانند وزن و ابعاد بار، مسافت حمل بار ،نوع بار، شرایط جاده انتخاب کرد.قبل از انتخاب وسیله باربری باید به این  مسئله توجه کنید که برای مسافت‌های طولانی، باید از وسایل باری با مصرف سوخت کمتر و برای مسافت‌های کوتاه‌تر، باید از وسایل باری با ظرفیت حمل بالا استفاده کرد.شرایط جاده نیز باید در انتخاب وسیله باری مورد توجه قرار گیرد. برای جاده‌های کوهستانی، باید از وسایل باری با قدرت بالا و برای جاده‌های شیبدار، باید از وسایل باری با ترمز‌های قوی استفاده کرد.

تعیین زمان بارگیری

مرحله سوم : تعیین زمان بارگیری

تعیین زمان بارگیری به عوامل مختلفی  مثل نوع بار،تعداد بار، تجهیزات بارگیری، شرایط آب و هوایی بستگی دارد.  در این مرحله باید با شرکت باربری یا راننده وسیله باری مورد نظر تماس گرفته و زمان بارگیری را تأیید کرد. بهتر است قبل از تعیین زمان بارگیری، با شرکت باربری یا راننده وسیله باری مورد نظر، شرایط و نیازهای خود را به دقت بررسی کرده و از قیمت‌ها و شرایط پرداخت باربری نیز به طور دقیق مطلع باشید.

مرحله چهارم : صدور بارنامه

بارنامه یک سند رسمی است که برای حمل و انتقال بارها از طریق وسیله حمل و نقل، تهیه و صادر می‌شود. این سند شامل اطلاعات مربوط به بار، وسیله حمل، مبدا و مقصد، نوع حمل، مقدار و وزن بار، هزینه حمل و نحوه پرداخت آن می‌باشد.صدور بارنامه یکی از مهمترین اقدامات در حمل و نقل بار است. این سند به عنوان مدرکی رسمی، برای اطمینان از حقوق و تعهدات طرفین در حمل و نقل بار، است که برای شرکت باربری و مالک بسیار اهمیت دارد.

مرحله پنجم: بارگیری از مبدا

بارگیری از مبدا فرآیندی است که در آن بار از محل بارگیری خود برای  ارسال به مقصد، بر روی وسیله حمل و نقل بارگیری می‌شود. بارگیری از مبدا، یکی از مهمترین مراحل در حمل و نقل بار است و باید به دقت برنامه‌ریزی شود تا از مشکلات و تأخیر در حمل و نقل بار پیشگیری شود.برای انجام بارگیری از مبدا، می‌توان از تجهیزات مختلفی مانند جرثقیل، بالابراستفاده کرد. یکی از مواردی که باید قبل از بارگیری به آن توجه شود این است که اگر بار نیاز به بسته‌بندی دارد، باید از بسته‌بندی مناسب استفاده کرد تا در حمل و نقل بار، هیچگونه خسارتی به بار وارد نشود.پس از بارگیری، باید از ثبت اطلاعات مربوط به بار در بارنامه اطمینان حاصل کرد و سپس  بار را به مقصد ارسال کرد.

مرحله ششم : تخلیه بار در مقصد

تخلیه بار در مقصد، فرآیندی است که در آن بار از وسیله حمل و نقل خارج می شود و در محل مقصد قرار می گیرد. تخلیه بار در مقصد، باید مطابق با استانداردهای مربوط به حمل و نقل بار انجام شود. شرکت مدیران بار در صورت نیاز برای انجام تخلیه بار از تجهیزات مناسب مثل جرثقیل، بالابر  استفاده کرده تا از وجود هرگونه خسارت و آسیب به بار جلوگیری شود.

توصیه های مهم برای صاحبین بار

  1. انتخاب شرکت باربری معتبر
  2. استفاده از بسته‌بندی مناسب
  3. انتخاب  درست وسیله حمل و نقل
  4. بررسی و تأیید بارنامه
  5. بررسی و تعیین هزینه حمل و نقل
  6. رعایت مقررات حمل و نقل
  7. پیگیری حمل و نقل بار

خدمات باربری از مشهد به اهواز

خدمات باربری از مشهد به اهواز شامل موارد زیر می شود که در این قسمت به آن اشاره می کنیم.

 

۱.عمده بار

این شامل بارهایی مانند مواد غذایی، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، لوازم پزشکی و محصولات صنعتی است که به صورت عمده ارسال می‌شود. برای ارسال این نوع بارها، شرکت‌های باربری از وسایل حمل و نقل مناسبی استفاده می‌کنند و توانایی ارسال بارهای سنگین و بزرگ را دارند.شرکت مدیران بار برای رفاه و آسایش هم وطنان عزیز، عمده بارهای شما را با رعایت استانداردهای روز حمل و نقل از مشهد به اهواز ارسال می کند.

 

۲.اثاثیه منزل

مشتریان می توانند، اثاثیه منزل  خود را به وسیله شرکت مدیران بار از مشهد به اهواز ارسال نمایند و از خدمات  با کیفیت این شرکت استفاده کنند.

 

۳.بارهای ترافیکی

بارهایی است که به دلیل تردد بالای خودروها در جاده‌ها و مسیرهای مشخص شده، احتیاج به سرویس باربری دارند. این نوع بارها معمولاً شامل مواد غذایی تازه، مواد شیمیایی، محصولات صنعتی و لوازم ساختمانی است.در کل، بارهای ترافیکی به دلیل حساسیت و شرایط خاصی که برای حمل و نقل آن‌ها وجود دارد، نیاز به خدمات باربری دارند .شرکت‌ مدیران بار با توجه به سابقه زیادی که در این زمینه دارد ،همواره تمام تلاش خود را  کرده تا این نوع بارها را با کیفیت و سرعت مناسب به دست مشتریان گرامی برساند.

بیمه نامه باربری مشهد به اهواز

بیمه نامه باربری مشهد به اهواز

چنانچه قصد دارید که بار خود را از مشهد به اهواز ارسال نمایید، به راحتی می توانید از خدمات بیمه نامه باربری شرکت مدیران بار استفاده کنید.از مزایای این بیمه نامه می توان به این مورد اشاره کرد که اگراز مشهد تا اهواز به بار خسارتی وارد شد، مالک در قبال آن مسوولیتی نداشته و همه  ضرر و زیان آن  را بیمه مربوطه پرداخت می کند. در این بیمه نامه، مبالغ و مواردی مانند مسئولیت ناشی از حوادث و خسارت‌های ممکن در حین حمل و نقل بار تعیین می‌شود. بنابر این استفاده از بیمه نامه باربری برای صاحبان بار فواید زیادی دارد و باعث شده که در صورت بروز هرگونه سوانحی مانند آب رفتگی ، آتش سوزی تمام خسارت توسط بیمه به مالک پرداخت شود.

چرا باید مدیران بار را انتخاب کرد؟

چرا مدیران بار ؟

  1. بسته بندی مناسب
  2. تیم مجرب و حرفه‌ای
  3. پشتیبانی
  4. مشاوره تخصصی به مشتریان
  5. رعایت مقررات حمل و نقل
  6. احترام به مشتری
  7. بسته‌بندی مناسب

مدت زمان رسیدن بار به اهواز 

مدت زمان رسیدن بار به اهواز، به عوامل مختلفی مانند نوع بار، وزن بار، شرایط جاده، نوع وسیله حمل و نقل و زمان حمل و نقل بستگی دارد. معمولا حمل بار از مشهد به اهواز، بین ۲۲ تا ۴۰ ساعت زمان می برد و در هر صورت، برای اطمینان از رسیدن بار به مقصد در زمان تعیین شده، بهتر است با شرکت باربری یا شرکت حمل و نقل مورد نظر تماس بگیرید و از زمان تخمینی رسیدن بار مطلع شوید.

سوالات متداول

بله. برای مشاوره حمل بار از مشهد به اهواز می توانید با کارشناسان مدیران بار در تماس باشید و آن ها تمام سعی خود را می کنند که بهترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند.

فاصله مشهد تا اهواز ۱۶۲۰ کیلومتر است.

مبلغ بیمه باری از مشهد به اهواز به عواملی مانند وزن کالا، نوع بیمه و شرایط حمل و نقل بستگی دارد. اگر هر سوالی در این زمینه دارید کافیست با شرکت مدیران بار خرسان تماس بگیرید.

 

  1. تجربه و تخصص
  2. امکانات و تجهیزات
  3.  کیفیت خدمات
  4. قیمت
  5.  نظرات مشتریان

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *