نرخ کرایه خاور از مشهد به تهران

نرخ کرایه خاور از مشهد به تهران

نرخ کرایه خاور از مشهد به تهران

فهرست

فلسفه خاور و حمل بار

خاور وسیله نقلیه ای سنگین برای جابجایی بارهای زیاد و فوق سنگین بوده که تولید کمپانی مرسدس بنز می‌باشد. این ماشین جزو محصولات تولیدی سری LP شرکت مرسدس بنز بوده که با نام خاور در ایران جا افتاده است. مینی خاور، خاور لبه دار و خاور کانکسی از مهمترین انواع خاور می‌باشد که همگی از سری LP680 می‌باشند. نرخ کرایه خاور از مشهد به تهران بسته به نوع خاور متفاوت می‌باشد.

برای آشنایی با بهترین باربری مشهد به این صفحه مراجعه نمایید.

انواع خاور 

خاور مسقف، خاور بغل بازشو و خاور روباز سه مدل انواع خاور باربری بوده که در ادامه به معرفی هر یک می‌پردازیم. در نظر داشته باشید نرخ کرایه خاور از مشهد به تهران با توجه به نوع خاور متفاوت می‌باشد.
  • خاور مسقف:
 این نوع خاور بهترین گزینه به منظور حمل بار از مشهد به تهران است. وسیله ای مطمئن برای حمل و نقل درون شهری و برون شهری با فضای کافی برای چیدن انواع بار. خاور مسقف به دلیل بسته بودن سقف قادر به محافظت از بار در برابر سقوط، باران و برف می‌باشد که این یکی از برتری‌های این مدل به مدل‌های دیگر محسوب می‌شود. همچنین خاور مسقف امکان دزدیده شدن بار توسط افراد ناشناس و برخورد اشیا خارجی به بار داخل ماشین را به حداقل می‌رساند.

 

نرخ کرایه خاور از مشهد به تهران(خاور مسقف)
 
  • خاور بغل بازشو:

بارهایی که تنها به صورت عرضی بارگیری می‌شوند را می‌توان با استفاده از خاور بغل بازشو جابجا کرد. هنگام تخلیه بار در خاورهای بغل بازشو نیاز به لیفتراک داشته و تنها از این طریق تخلیه بار صورت می‌گیرد. 

نرخ کرایه خاور از مشهد به تهران(خاور بغل بازشو)

 

  • خاور روباز:

از خاور روباز نیز معمولا برای حمل بارهای غیر حساس استفاده می‌شود. هنگام حمل بار توسط خاور روباز می‌توان از پارچه برای محافظت بیشتر بار استفاده کرد. مصالح ساختمانی و آهن آلات از جمله این بارها هستند.

نرخ کرایه خاور از مشهد به تهران(خاور روباز)

حمل و نقل بار سنگین و اهمیت خاور

به دلیل اهمیت حفظ امنیت بار در جاده‌ها، استفاده از خاور گزینه ای مناسب برای حمل بار از مشهد به تهران به شمار می‌رود. از این وسیله برای حمل اثاثیه منزل یا بارهای سنگین(عمده بار یا خرده بار) داخل شهر یا به صورت برون شهری استفاده می‌شود. همانطور که گفته شد خاور در طول جاده، بار را از خطراتی از قبیل خسارت، باد و طوفان شدید و بارش باران و برف مصون می‌دارد. هزینه خاور و محاسبه نرخ کرایه خاور از مشهد به تهران در ادامه ذکر شده است.

جهت آشنایی بیشتر با خدمات مدیران بار خراسان باربری مشهد به این صفحه مراجعه نمایید.

نرخ کرایه خاور از مشهد به تهران

کرایه خاور از مشهد به تهران

به‌طور‌کلی نرخ کرایه باربری خاور از مشهد به تهران با توجه به مسائل زیر تعیین می‌گردد:
  1. میزان سوخت مصرفی
  2. بیمه نامه
  3. دستمزد کارگر
  4. نوع بار
  5. حجم بار
  6. شرایط آب و هوایی
  7. مسافت
  8. ساعت حرکت
  9. نوع بسته بندی
  10. دشواری مسیر
  11. نوع خاور

جهت اطلاع از پایانه بار مشهد و شرایط حمل و نقل موجود در این مکان به این صفحه مراجعه نمایید.

حمل بار با خاور توسط مدیران بار

به منظور کاهش نرخ کرایه خاور از مشهد به تهران کافی است با شماره‌های زیر تماس گرفته تا کارشناسان ما با مشاوره صحیح شما را در این خصوص راهنمایی کرده و با اعزام خاور مناسب با توجه به نوع بار سبب صرفه جویی در هزینه‌ها شود. این شرکت با بیش از یک دهه تجربه انواع بار را از مشهد به سایر شهرهای ایران با تضمین سلامت کالا و قیمت مناسب به همراه رانندگان خبره جابجا می‌کند.

سوالات رایج

۱.نشانی و ساعت کاری مدیران بار خراسان؟

مشهد، پایانه بار طرق، غرفه B8

۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

۲.ویژگی‌های شرکت مدیران بار خراسان؟

  • خدمات شبانه روزی
  • تخلیه بار  اصولی
  • مشاوره رایگان
  • قیمت مناسب
  • صدور بیمه نامه متعبر
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *