نکات حمل آهن آلات با باربری

نکات حمل آهن آلات با باربری

نکات حمل آهن آلات با باربری

فهرست

مهمترین فاکتورهای حمل آهن آلات با باربری

به طور کلی اصلی ترین فاکتور در حمل آهن آلات با باربری در پروژه‌های صنعتی یا ساختمان سازی نرخ کرایه بار می‌باشد. قیمت حمل بار در این صنعت با توجه به نوع ماشین باربری، فاصله مبدا تا مقصد و حجم بار محاسبه خواهد شد. عموما تولید کنندگان یا انبارداران با ارائه خدمات ارسال با تعرفه مشخص، زحمت مشتری را برای هماهنگی با وسیله حمل بار کم کرده و خود این مسئولیت را بر عهده خواهند گرفت. در ادامه با مهمترین نکات مربوط به حمل آهن آلات با باربری آشنا خواهید شد.
 

برای اطلاع از تعرفه حمل بار از مشهد به سایر شهرهای ایران با نرخ مصوب اتحادیه اینجا کلیک نمایید.

معیارهای محاسبه قیمت حمل آهن آلات با باربری

معیارهای محاسبه قیمت حمل آهن آلات با باربری

هزینه حمل آهن آلات با باربری بر اساس فاکتورهای زیر سنجیده می‌شود.
  • فاصله محل پروژه تا انبار: 
برخی تولید کنندگان با اعمال تعرفه از پیش تعیین شده محصولات را به شهرهای مختلف ارسال می‌کنند. بعضی از مجموعه‌ها نیز بر اساس مسافت طی شده و وزن بار تعرفه حمل بار را مشخص خواهند کرد. بدیهی است قیمت حمل آهن آلات با باربری برای شهرستان‌های دورتر بیشتر خواهد بود.
  • نوع بار: 
به طور معمول نوع محصول ارسالی در کرایه حمل بار بسیار تعیین کننده می‌باشد. به عنوان مثال برای حمل کلاف ورق سیاه به دلیل حجیم بودن تنها با تریلی امکان پذیر است. در صورتی که میلگرد کلاف را می‌توان با ماشین‌های باربری کوچکتر مانند خاور جابجا کرد.
 
  • نوع ماشین باربری:
نوع وسیله باربری برای حمل و نقل آهن آلات با توجه به حجم محصول انتخاب می‌شود. جابجایی حجم‌های فولادی با استفاده از نیسان، خاور، تریلی، کامیون تک محور و کامیون دو محور صورت می‌گیرد.
  • حجم سفارشات:
یکی دیگر از موارد تعیین کننده هزینه حمل آهن آلات با باربری که در نوع ماشین نیز تاثیر گذار است، حجم محصول سفارش شده است. هر چقدر میزان سفارشات بیشتر باشد، به همان اندازه افزایش هزینه خواهید داشت. 
 
  • زمان ارسال مرسوله:

 فاکتور مهم دیگر در قیمت حمل محصولات آهنی، روز و ساعت سفارش می‌باشد. در صورتی که آن روز حجم سفارشات و به نوعی تقاضا زیاد باشد کرایه بار بیشتر، و در زما‌ن‌هایی که عرضه بیشتر از تقاضا باشد تولید کنندگان به منظور ترغیب مشتری، هزینه ارسال را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهند.

  • شرایط اقلیمی:

شرایط جوی یکی دیگر از فاکتورهای مهم در هزینه حمل آهن آلات با ماشین‌های مخصوص جابجایی این محصول می‌باشد. هنگامی که ریسک رانندگی به دلیل لغزنده بودن جاده‌ها در زمستان افزایش پیدا کند، در صورت سفارش مشتری، هزینه حمل بار بیشتر از قبل خواهد بود. 

  • وضعیت جاده‌ها:
در صورتی که وضعیت جاده های مسیر پروژه تا کارخانه مساعد نباشد، نرخ حمل آهن آلات با باربری افزایش پیدا می‌کند. چرا که عبور و مرور کامیون و تریلی در جاده‌هایی که فاقد آسفالت مناسب نیستند و پیچ و خم زیادی را برای رسیدن به مقصد باید طی کنند خطرناک بوده و راننده‌ها باید احتیاط بیشتری داشته باشند. 

 

به منظور انجام باربری ارزان در مشهد با قیمت مناسب اینجا کلیک نمایید.

مهمترین نکات حمل آهن آلات با باربری

مهمترین نکات حمل آهن آلات با باربری

  1. ماشین باربری مناسب با توجه به نوع و حجم بار انتخاب نمایید.
  2. برای حمل آهن آلات اختلاف بار مبداء تا مقصد نباید از ۷۰ کیلوگرم تجاوز کند. 
  3. دقت داشته باشید گنجاندن بار اضافه بر ماشین باربری، نه تنها در هزینه‌ها صرفه جویی نمی‌کند، بلکه ممکن است سبب آسیب دیدن محصولات و خسارت به کل بار شود.
  4. به طور معمول بارهای سنگین از درب کارخانه با استفاده از تریلی بارگیری می‌شود. ولی سفارشات سبک تر از انبارهای داخل شهر و با ماشین‌های باری کوچکتر حمل می‌شوند.
  5. در صورتی که تصمیم دارید خودتان وسیله باربری برای انتقال محصول بفرستید، حتما پیش از حرکت از موجودی انبار یا کارخانه مطلع شوید.
  6. نکات مربوط به حمل بار را به راننده گوشزد کنید تا در حین مسیر رعایت نماید.
  7. با گرفتن شماره همراه راننده در طول مسیر با او در ارتباط بوده و زمان دقیق رسیدن سفارشات را چک کنید تا کارگران در زمان تعیین شده برای تخلیه بار به محل اعزام شوند.
  8. کرایه حمل آهن آلات با باربری باید در فاکتور به طور مشخص قید شده باشد. توجه داشته باشید این هزینه بر عهده مشتری می‌باشد. خریدار و فروشنده محصولات باید پیش از ارسال محموله، در مورد هزینه‌ها و پرداخت آن‌ها به توافق برسند.

در صورتی که می‌خواهید از مبداء مشهد به مقصد زاهدان بار ارسال نمایید بهتر است مقاله باربری مشهد به زاهدان را به طور دقیق مطالعه نمایید.

حمل آهن آلات با باربری(بهترین ماشین برای حمل میلگرد)

بهترین وسایل نقلیه در حمل آهن آلاتی شبیه میلگرد

در این بخش در مورد وسایل نقلیه حمل بار آهن آلات مانند میلگرد صحبت خواهیم کرد. بهترین ماشین‌های باربری برای حمل محصولات آهنی نیسان، تریلی، خاور، کامیون تک محور و کامیون دو محور می‌باشد.

  • نیسان:

به طور معمول باربری با نیسان امکان جابجایی تا ۳ تن را به راننده خواهد داد. توجه داشته باشید حمل و نقل بارهایی با مقاطع بیشتر از ۲.۵ متر با نیسان وجود ندارد. 

  • خاور:

بارهایی با وزن ۵ تن توسط خاور جابجا می‌شود. لازم به ذکر است خاور امکان حمل بارهایی با طول مقاطع بیشتر از ۵ متر را ندارد.

  • کامیون تک محور:

این نوع وسیله نقلیه، قابلیت حمل ۱۰ تن بار با مقاطع طویل تا ۷ متر را داراست.

  • کامیون دو محور:

برای حمل و نقل بارهایی تا وزن ۱۵ تن با مقاطع طویل تا ۷ متر می‌توان از کامیون دو محور استفاده کرد.

  • تریلی: 

یکی از بهترین وسایل نقلیه باربری برای مقاطع طویل فولادی از جمله تیرآهن و میلگرد تریلی می‌باشد. این ماشین بزرگ توانایی حمل بارهایی تا ۲۴ تن و طول ۱۲.۵ متر را دارد.

حمل آهن آلات با باربری(مدیران بار خراسان)

مدیران بار بهترین باربری در مشهد آماده حمل بار به تمام نقاط ایران

یکی از شرکت‌های معتبر حمل و نقل درون شهری و برون شهری از مشهد به سایر شهرهای ایران مدیران بار خراسان با یک دهه تجربه است. از ویژگی‌های بهترین باربری مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. صدور بارنامه معتبر دولتی
  2. تخلیه استاندارد و اصولی
  3. دارای مجوز اداره راهداری
  4. بهره گیری از رانندگان خبره
  5. حمل بارهای ترافیکی
  6. قیمت مناسب
  7. خدمات شبانه روزی
  8. مشاوره رایگان
  9. بسته بندی استاندارد بار
  10. تحویل و چیدمان استاندارد بار
  11. بیمه نامه حمل و نقل

باربری مشهد به شهرستان توسط مدیران بار خراسان با بیمه نامه رسمی حمل و نقل و مجوز راهدای معتبر.

سوالات رایج

  • توری‌های باربری
  • طناب‌های باربری
  • جعبه کمک‌های اولیه
  • کپسول آتشنشانی
  • زنجیر چرخ
  • سیم بکسل
  • چراغ‌های چشمک زن
  • مثلث‌های شب رنگ
  • گوه و پین

بیمه گذار در قبال مبلغی تعیین شده با عنوان حق بیمه از شرکت باربری می‌گیرد بیمه باربری به راننده و شرکت حمل بار مورد نظر اعطا کرده تا در صورت خسران بار، راننده و شرکت پولی پرداخت نکرده و شرکت بیمه ضررو زیان مشتری را به طور کامل پرداخت خواهد کرد.

در صورت صدمه به بار راننده و شرکت حمل بار موظف به پرداخت تمام خسارت وارد شده به بار شما می‌باشد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *